Valutapénztári képzés országszerte

Ügyfélkezeléssel foglalkozó munkatársak nyelvi készségeit és ügyfélkezelési rutinjait hangoltuk össze ebben a komplex projektben.

Ajánlatkérés 2 - Juventus Language Group
valutapénztári képzés

Cégprofil és kihívás

Egy vezető pénzintézet felismerte, hogy valutapénztárosai nap mint nap idegen nyelvű ügyfelekkel dolgoznak, miközben pontos és szakszerű kommunikációra van szükségük a devizaügyletek során. A legnagyobb kihívás az volt, hogy a bank 30 különböző városában dolgozó 1-2 fős valutapénztári csapatok között jelentős eltérések voltak a nyelvi készségekben és az ügyfélkezelési rutinokban.

A cél az volt, hogy a pénztárosok egységes szaknyelvi tudást és magabiztosságot szerezzenek a valutakezeléshez kapcsolódó angol nyelvű ügyfélszolgálati helyzetekben, miközben egy jól strukturált, belső folyamatokhoz illeszkedő képzési rendszert alakítunk ki.

Ajánlatkérés 1 - Juventus Language Group

A megoldás

A Juventus Language Group egy speciális valutapénztári szaknyelvi képzési programot dolgozott ki, amelyet a bank belső folyamataihoz és ügyfélkommunikációs protokolljához igazítottunk.

  • Kis létszámú (4-5 fős) online csoportokat alakítottunk ki, hogy a résztvevők aktívan gyakorolhassák a tanultakat.
  • Speciális tananyagot fejlesztettünk, amely valós pénztári helyzeteket, például árfolyamközlést, ügyfélazonosítást, tranzakciókezelést és reklamációkezelést dolgozott fel.
  • A program végén minden résztvevő szintfelmérő tesztet és vizsgát tett, amelyet a bank elvárásai szerint állítottunk össze.

Az eredmény

A valutapénztári képzési program nemcsak a szaknyelvi készségek fejlődését segítette elő, hanem további váratlan pozitív hatásai is voltak:

valutapénztári képzés

Sikeres vizsgák, megnövekedett önbizalom

A pénztárosok magabiztosabban kezelték az idegen nyelvű ügyfélkapcsolatokat.

valutapénztári képzés

Hálózatépítés és csapatkohézió

A résztvevők országszerte megismerkedtek egymással, ami segítette az egységesebb ügyfélkezelési gyakorlat kialakulását

valutapénztári képzés

Egységes ügyfélkommunikáció

Az egész bankhálózatban professzionálisabb, hatékonyabb lett a valutapénztári kiszolgálás.

A program annyira sikeres lett, hogy a bank azóta újabb belső nyelvi képzések kidolgozására is felkért minket. 💼🚀

Király Szilvia - Juventus Language Group

Jászberényi-Király Szilvia

Managing Partner

Nyelvi képzést indítanál?

Nem találod, amit keresel, vagy még nem tudod pontosan, milyen képzést válassz? Vedd fel velünk a kapcsolatot, segítünk megtalálni a legjobb megoldást!  

Az email küldésével  adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat elfogadod és tudomásul veszed.
Juventus Language Group logo
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.