A Juventus Language Group több mint 30 évéből rengeteg sikertörténetről tudnánk beszámolni – mindet felsorolni teljesen esélytelen lenne, de most mégis szeretnénk bemutatni hármat a legérdekesebb projektek közül.
Némileg már nosztalgiával gondolunk vissza a „hőskorra”, amikor személyesen kellett kimenni minden partnerhez a legeldugottabb kisváros szélén álló gyárba is, hogy megcsinálhassuk – akkor még személyesen – a szintfelméréseket az üzemben dolgozókkal. Vagy hogy milyen volt legelső alkalommal megszervezni egy több ezer főt foglalkoztató nagyvállalatnál több tucat tanfolyamot, összerakni a csoportokat, és elindítani egyszerre a nagyobb volumenű képzéseket a legnagyobb ügyfeleinknél.
Természetesen sikertörténetként gondolunk vissza a pandémiás időszakra, amikor napokon-heteken belül kellett átállnunk a teljesen online oktatásra, az ehhez szükséges oktatást kitalálni, megszervezni mind a háromszáz tanárnak, és a sok esetben a home office munkával és az online jelenléttel még csak ismerkedő tanulókkal.
Egyik legnagyobb büszkeségünk és megkérdőjelezhetetlen sikertörténetünk a Julearn tavalyi bevezetése. A mobil app segített megszabadulni a leginkább monoton adminisztrációs feladatok elvégzésétől: elvégzi a jelenlétigazolások és a FAR-adminisztráció kezelésétől kezdve a haladás követésén át a havi pénzügyi elszámolásokhoz szükséges adatok és kimutatások előállításáig mindent, amivel csak tehermentesíthetők a vállalati HR-csapatok, a tanulók és a tanárok is.
Vannak azonban olyan sikertörténeteink is, amelyekre azért vagyunk büszkék, mert szokatlan feladattal bíztak meg minket, és a különleges kihívást kiváló eredménnyel tudtuk teljesíteni.
Az alábbiakban bemutatunk néhány kiemelkedő esetet, amelyek jól szemléltetik a Juventus Language Group hatékonyságát és elkötelezettségét az ügyféligények rugalmas, hatékony teljesítésében.
1. Valutapénztári képzés országszerte
Egy vezető pénzintézet ügyfélkezeléssel foglalkozó munkatársainak nyelvi készségeit és ügyfélkezelési rutinjait hangoltuk össze ebben a komplex projektben.
A valutapénztárok mint nap idegen nyelvű ügyfelekkel dolgoznak, pontos és szakszerű kommunikációra van szükségük a munkájuk magas színvonalon való elvégzéséhez. A bank 30 különböző városban dolgozó csapatai között jelentős eltérések voltak a nyelvi készségekben és az ügyfélkezelési rutinokban. A projekt során így egy speciális valutapénztári szaknyelvi képzési programot dolgoztunk ki, amelyet a bank belső folyamataihoz és ügyfélkommunikációs protokolljához igazítottunk.
Olvass róla tovább itt: Sikertörténeteink – A valutapénztári képzés
- Multinacionális ügyfélszolgálat komplex fejlesztése
Egy nemzetközi szolgáltatóközpont magyar ügyfélszolgálati csapatának ügyfélköre új országokban élőkkel bővült, így a munkatársak angolul végeztek panaszügyintézést jellemzően német, spanyol és olasz anyanyelvű ügyfelek számára.
Az idegen nyelvű konfliktuskezelés nehézségei és a kulturális különbségek extra kihívást jelentettek és a stresszes helyzetek sok munkatársat frusztráltak, így egy elég komplex fejlesztési feladattal szembesültünk. Az ügyfélelégedettséget és a munkatársak motivációját is támogató megoldás egy célspecifikus nyelvi és interkulturális tréning kidolgozása és megvalósítása lett, amely számszerűen mérhető sikerrel zárult.
Itt olvashatsz a projektről bővebben: Sikertörténeteink – A multinacionális ügyfélszolgálati csapat
3. Vezetői felkészítés regionális igazgatói pozíció betöltésére
Egy országos kiskereskedelmi lánc sikeres magyarországi vezetőjének régiós előléptetése kapcsán kérték a segítségünket. A gyorsított nyelvi és vezetői felkészítés extra nagy kihívást és rugalmasságot kívánt meg csapatunktól: alig 8 hónap múlva már egy másik országból kellett ellátnia vezérigazgatói feladatait, és a nyelvi, vezetői felkészítést a meglehetősen sűrű időbeosztása mellett kellett megoldanunk.
Hogy hogyan sikerült? Olvasd el a teljes történetet itt: Sikertörténeteink: A regionális vezető felkészítése




