Hogyan fordítottuk át a legizgalmasabb kihívásokat sikertörténetekké?

Sikertörténetek - Juventus Language Group

A  Juventus Language Group több mint 30 évéből rengeteg sikertörténetről tudnánk beszámolni – mindet felsorolni teljesen esélytelen lenne, de most mégis szeretnénk bemutatni hármat a legérdekesebb projektek közül. 

Némileg már nosztalgiával gondolunk vissza a „hőskorra”, amikor személyesen kellett kimenni minden partnerhez a legeldugottabb kisváros szélén álló gyárba is, hogy megcsinálhassuk – akkor még személyesen – a szintfelméréseket az üzemben dolgozókkal. Vagy hogy milyen volt legelső alkalommal megszervezni egy több ezer főt foglalkoztató nagyvállalatnál több tucat tanfolyamot, összerakni a csoportokat, és elindítani egyszerre a nagyobb volumenű képzéseket a legnagyobb ügyfeleinknél.    

Természetesen sikertörténetként gondolunk vissza a pandémiás időszakra, amikor napokon-heteken belül kellett átállnunk a teljesen online oktatásra, az ehhez szükséges oktatást kitalálni, megszervezni mind a háromszáz tanárnak, és a sok esetben a home office munkával és az online jelenléttel még csak ismerkedő tanulókkal. 

Julearn blogcikk

Egyik legnagyobb büszkeségünk és megkérdőjelezhetetlen sikertörténetünk a Julearn tavalyi bevezetése. A mobil app segített megszabadulni a leginkább monoton adminisztrációs feladatok elvégzésétől: elvégzi a jelenlétigazolások és a FAR-adminisztráció kezelésétől kezdve a haladás követésén át a havi pénzügyi elszámolásokhoz szükséges adatok és kimutatások előállításáig mindent, amivel csak tehermentesíthetők a vállalati HR-csapatok, a tanulók és a tanárok is. 

Vannak azonban olyan sikertörténeteink is, amelyekre azért vagyunk büszkék, mert szokatlan feladattal bíztak meg minket, és a különleges kihívást kiváló eredménnyel tudtuk teljesíteni. 

Az alábbiakban bemutatunk néhány kiemelkedő esetet, amelyek jól szemléltetik a Juventus Language Group hatékonyságát és elkötelezettségét az ügyféligények rugalmas, hatékony teljesítésében. 

1. Valutapénztári képzés országszerte 

Egy vezető pénzintézet ügyfélkezeléssel foglalkozó munkatársainak nyelvi készségeit és ügyfélkezelési rutinjait hangoltuk össze ebben a komplex projektben.

A valutapénztárok mint nap idegen nyelvű ügyfelekkel dolgoznak, pontos és szakszerű kommunikációra van szükségük a munkájuk magas színvonalon való elvégzéséhez. A bank 30 különböző városban dolgozó csapatai között jelentős eltérések voltak a nyelvi készségekben és az ügyfélkezelési rutinokban. A projekt során így egy speciális valutapénztári szaknyelvi képzési programot dolgoztunk ki, amelyet a bank belső folyamataihoz és ügyfélkommunikációs protokolljához igazítottunk.

Olvass róla tovább itt: Sikertörténeteink – A valutapénztári képzés

  1. Multinacionális ügyfélszolgálat komplex fejlesztése

Egy nemzetközi szolgáltatóközpont magyar ügyfélszolgálati csapatának ügyfélköre új országokban élőkkel bővült, így a munkatársak angolul végeztek panaszügyintézést jellemzően német, spanyol és olasz anyanyelvű ügyfelek számára.

Az idegen nyelvű konfliktuskezelés nehézségei és a kulturális különbségek extra kihívást jelentettek és a stresszes helyzetek sok munkatársat frusztráltak, így egy elég komplex fejlesztési feladattal szembesültünk. Az ügyfélelégedettséget és a munkatársak motivációját is támogató megoldás egy célspecifikus nyelvi és interkulturális tréning kidolgozása és megvalósítása lett, amely számszerűen mérhető sikerrel zárult. 

Itt olvashatsz a projektről bővebben: Sikertörténeteink – A multinacionális ügyfélszolgálati csapat

 

3. Vezetői felkészítés regionális igazgatói pozíció betöltésére 

Egy országos kiskereskedelmi lánc sikeres magyarországi vezetőjének régiós előléptetése kapcsán kérték a segítségünket. A gyorsított nyelvi és vezetői felkészítés extra nagy kihívást és rugalmasságot kívánt meg csapatunktól: alig 8 hónap múlva már egy másik országból kellett ellátnia vezérigazgatói feladatait, és a nyelvi, vezetői felkészítést a meglehetősen sűrű időbeosztása mellett kellett megoldanunk.  

Hogy hogyan sikerült? Olvasd el a teljes történetet itt: Sikertörténeteink: A regionális vezető felkészítése

 

Picture of Jászberényi-Király Krisztina
Krisztina Jászberényi-Király
ügyvezető
Kíváncsi vagy a nyelvi képzés újdonságaira?
We share all of the interesting news in our monthly newsletter.
Oszd meg ezt a cikket
További tartalmak
Blended nyelvi tréning, e-learning és online oktatás
Tréningek
Blended nyelvi tréning 3 lépésben

A blended nyelvi tréning egy népszerű és gyors fejlődési lehetpség, ami az e-learning és az online oktatás módszereit ötvözi. Ismerd meg 3 lépésben!

Nyelvtanulási görbe - learning curve
Professional
Járjunk a nyelvtanulási görbe előtt!

The language learning curve refers to the development of skills and knowledge that you acquire when learning a new language. The learning curve is an upward slope of learning, our performance as a function of the work we put in. But this learning curve is not straight!

Juventus Language Group logo
Data protection overview

This website uses cookies to provide you with the best possible user experience. Cookies store information in your browser and perform functions such as recognising when you return to our website and helping our team understand which parts of the website are interesting and useful.