Juventus Teachers' Room
Támogató weboldalunkon tananyagokat, óravázlat segédleteket, hasznos tippeket és információkat biztosítunk a Juventusnál tanító nyelvtanároknak.
Milyen egy szuper Juve-nyelvóra?
Irányelveink a beszédközpontú nyelvtanításhoz, minden nyelvtanárnak. A szuper Juve nyelvóra receptje 10 pontba gyűjtve.
Az első 10 perc
Az órád első 10 percében el is dől, hogy fogják érezni magukat a tanulóid. Ezért bíztatunk arra, hogy warm-up feladatokkal kezdd az órát. Összegyűjtöttünk pár egyszerű, de annál izgalmasabb nyelvtanári feladatot, amivel a jó élmény garantált lesz!

Legfrissebb tartalmaink nyelvtanároknak

Hogyan dolgozunk együtt a nyelvtanárokkal?
A Juventus Language Group több mint 300 nyelvtanárral dolgozik együtt a vállalati nyelvi képzések megvalósítása során. A tanulók legtöbbször a nyelvtanárral találkoznak a nyelvi képzés

Ötletek az önálló nyelvtanulási rutin kialakításához
Az autonóm nyelvtanulás témája az idei NYESZE konferencia programjában is szerepelt – Sotkovszky Lili előadásában a „miért, hogyan és mivel?” kérdésekre kereste a választ az

Memoriterek a nyelvtanulásban: elavult módszer vagy az agy edzőterme?
Bár sokan úgy gondolják, hogy a memoriterek tanulása régimódi módszer, valójában időtálló és hatékony technika. A modern nyelvtanulási eszközök mellett is érdemes beépíteni ezt a

Esti órák módszertana
A késő esti nyelvórák más megközelítést igényelnek, mint a nappali órák. A lényeg, hogy a késő esti órák során dinamikusak, változatosak, játékosak legyenek a feladatok,

A 90 és 60 perces órák felépítésének összehasonlítása
A nyelvi órák felépítése nagymértékben függ attól, hogy mennyi idő áll a rendelkezésedre. Értelemszerűen nem mindegy, hogy egy, vagy másfél órás tanóra megtartására készülsz. Az

Comparison of the structure of 90 and 60-minute classes
How do we effectively use the available time in 60-minute classes? Careful planning is essential, and we need to pay closer attention to time frames

Digitális tananyag a Juventus óráin
Az online órákra való átállást végre utolérte a tananyagfejlesztés: mostantól minőségi, digitális tananyagokat tudtok használni az órákon. Fokozatosan átállunk digitális tananyagra angol és német tanfolyamainkon,

Figyelemidő a nyelvoktatásban az aranyhalak korában
Drasztikusan csökkenő figyelemidő, online tartott 90 perces nyelvórák, megváltozott és folyamatosan változó tanulási környezet és technikák – Mit tehetünk a figyelem fenntartása érdekében?

Közoktatásból céges nyelvoktatásba: a nyelvtanári karrierváltásról
23 évig dolgoztam a közoktatásban, és amikor eljött a váltás ideje, olyan lehetőséget kerestem, ahol a tanítás is megmarad, ugyanakkor a tanári tapasztalataimat más területeken
Gyakori kérdések
Ajánlott könyvekkel dolgozunk, kérünk, hogy a megjelöltek egyikét válaszd. Ezek jól bevált tananyagok, könyvek, és mindig igyekszünk a legfrissebb kiadásokat beszerezni, hogy naprakész tudást nyújtsanak. A kurzuskönyv mellett tetszés szerint használhatsz bármilyen kiegészítő anyagot, internetről, saját feladatbankodból.
Mindig azt a platformot használjuk, amelyet a cég is jóváhagy. Ez jellemzően Teams vagy Zoom, de lehet egyéb platform, amit a tanulók is könnyen elérnek, és hang valamint kép megosztásra alkalmas.
Igen, a 24 órán belül lemondott órákat kifizeti neked a nyelviskola, hiszen készültél rá. Ezt az órát azonban a résztvevők elveszítik, így arra kérünk, már az első alkalommal hívd fel erre a figyelmüket. Mindenkinek az az érdeke, hogy ne legyen sok lemondott óra, hiszen a rendszeres tanulás a siker egyik kulcsa.
A modulzáróra minden modul végén kerül sor, szóbeli és írásbeli részből áll. A modul végét jelzi a jelenléti íven a modulzáró eredmény oszlop.
A tanfolyamzáró vizsga értelemszerűen a tanfolyam végén van, az utolsó előtti alkalommal, így a legutolsó órán van lehetőség a teszt átbeszélésére is. Ha nagy létszámú a csoport, az utolsó két alkalmat kell erre szánni, utolsó előtti óra tesztírás, utolsó alkalom szóbeli, és reflekció.
A tesztet mindkét esetben a csoportot tanító tanár állítja össze a tanult tananyagból. A tesztnek tartalmaznia kell nyelvtani, szókincs, olvasásértés, hallás utáni megértés és írásbeli feladatokat is. Az írásbeli teszt formai és tartalmi követelményeiről, valamint a szóbeli rész menetéről részletes tájékoztatót küldünk a 40. óra közeledtével.
A szintzáró vizsga egységes teszten és szóbeli kérdéseken alapul, amelyet nem a tanárnak kell összeállítania. Ezt központilag kapják meg a tanulók nyelviskolánktól. A szintzáró vizsgára a tanfolyam végén, akkor kerül sor, ha a megrendelő ezt külön kéri.